اخبار

مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع) از روزنامه های مشهد بازدید کرد

مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع) از روزنامه های مشهد بازدید کرد
مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع) به همراه مشاوران خود همزمان با روز خبرنگار در تحریریه روزنامه های مشهد حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، محمود رضا برازش همزمان با روز خبرنگار با حضور در روزنامه های قدس، خراسان، شهرآرا و مجموعه خبر فوری ضمن بازدید از این رسانه ها با مدیران و خبرنگاران این رسانه ها گفتگو کرد.
سید جلال فیاضی مشاور عالی مدیر عامل و سید حواد رفائی مشاور فرهنگی و مصطفی یاوری نسب مدیر روابط عمومی بنیاد نیز در این دیدار ها مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع) را همراهی کردند.

روزنامه خراسان حرفه ای است
محمودرضا برازش در دیدار با سردبیر خراسان گفت: مجموعه خراسان، یکی از برگ های برنده استان ماست که توانسته جایگاه خود را در طول سالیان، حفظ کند.
وی افزود: همیشه می گویند کیفیت اتفاقی نیست، درخصوص خراسان هم همین مثل صدق می کند و مهم تر از آن تداوم بخشیدن به این کیفیت است که روزنامه خراسان با صلابت از عهده این کار برآمده و در تلاطم های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی این روزها نیز حرفه ای بودن خود را نشان داده است. 

شهرآرا تأثیرگذارترین روزنامه شهری پس از همشهری
مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع) در تحریریه شهرآرا حضور یافت. محمدرضا برازش گفت: در حال حاضر کمتر شهری داریم که روزنامه‌ای مانند شهرآرا داشته باشد و در این راستا می‌توان گفت شهرآرا بعد از همشهری تأثیرگذارترین روزنامه در حوزه شهری کشور است. به گفته او ارتباط بین روزنامه شهرآرا با بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) نیز ارتباطی تنگاتنگ است. در این بازدید یکی از آثار بنیاد امام رضا(ع) نیز به مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهرآرا اهدا شد. 

رسانه ها ابزار فرهنگ سازی 

برازش همچنین در بازدید از روزنامه قدس به نقش مهم رسانه ها در فرهنگ سازی اشاره کرد و گفت: رسانه ها بهترین ابزار فرهنگ سازی هستند و می توانند در ترویج فرهنگ رضوی نیز موثر باشند. 

وی افزود: نمونه مثبت ترویج یک فرهنگ در رسانه ها را می توان در اطلاع رسانی جشنواره های امام رضا(ع) و ایجاد زمینه حضور اقشار مختلف در این جشنواره ها برشمرد.

 شهرآرا موسسه ای مطبوعاتی است

مشاور عالی مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع) نیز در بازدید از روزنامه شهرآرا بیان کرد: شهرآرایی‌ها مثل بچه‌هایم هستند و امروز بسیار خرسندم که شهرآرا دارد به قد‌و‌قواره یک مؤسسه مطبوعاتی می‌رسد. نه تنها شهرآرا بلکه شهرآرا‌محله و کوله‌پشتی، شهربانو، میلان و مترو هم در حال طی این مسیر هستند.
سید جلال فیاضی در خصوص ایده شکل‌گیری روزنامه شهرآرا اظهار کرد: برای اجلاس متروپولیس به عنوان معاون فرهنگی شهرداری و مدیرمسئول هفته‌نامه شهرآرا به پاریس رفته بودیم؛ در مترو این شهر 2 باکس بود، یک مورد روزنامه دست‌نخورده و یکی هم با عنوان «20 دقیقه» که مورد دوم بیشتر مورد استقبال قرار گرفته بود. مسئولان شهرداری پاریس توضیح دادند مردم به طور متوسط 20 دقیقه در مترو حضور دارند و به همین دلیل روزنامه‌ای با این عنوان برای شهروندان طراحی کرده‌ایم. خلاصه این ایده شکل گرفت و به روزنامه شهرآرا رسید. او با بیان اینکه خبرنگاری عشق است، گفت: حدود 50 سال است که کار خبرنگاری انجام می‌دهم و هنوز هم خسته یا پشیمان نشده‌ام، اگر چه خبرنگاری هیچ‌گاه برای ما نان و آب آن‌چنانی نداشته ولی توانسته است کاوشگری و جست‌وجوگری درون ما را راضی کند..

۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۰۷:۳۹

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) می‌باشد.